This is The Challenge!!!

Hm.........kali ni cuti sem mmg terlalu la lama...jadi saya mengambil keputusan untuk mencabar diri saya sendiri..hihi...bukan cabar apa2 tapi mau buat 30 days blogging challenge.....!!!!!!!!!!


masalahnya,boleh kah saya menyahut cabaran tersebut??hurm.....


I WILL!!!haha.....Lagipun ini akan mendisiplinkan diri saya kunun la kn??hihi

apa pun,saya ingat mau mula start (suda la mula,start lagi..hhi) 1 JULAI ba tu...tapi....

saya ambil keputusan mau ambil tarikh 26/06/2011 la sebagai tarikh keramat challenge saya tu bermula...


THE REASON is you,

1. my bro bertday on that day..hihi...jadi senang mau ingat la kunun....kih3

2. untuk memperingati arwah no. hp sy yang hujung dia 0626 tu...i miss that number..huhu  =')


so,this challenge will END on 25/07/2011....hihihi


but the content is not listed ..jadi sy rasa bagus saya pick up topic dia secara random jak nnt...bila tiba saat dia la...hihihhihihi

apa pun,sy harap pembaca2 yang baca blog sy samada yang follow sy or tidak enjoy la baca apa yang sy post (walaupun boring la...sikit2...aiseh)

Till then....see you soon!!!!!


p/s : sempat lagi sy "HAVE a BREAK with KITKAT ni!!!!!! hihhihh

^__^





Post a Comment

0 Comments