Apa itu cinta????

Tadi,saya ada baca satu berita....

"Isteri redah api selamatkan suami uzur"

terus saya berfikir..inikah cinta sejati.....!!??


mungkin ada yang beranggapan yang itu sudah 


menjadi tanggungjawab si isteri

tapi si isteri itu sanggup gadai kn nyawa untuk 


menyelamatkan suaminya
dari kebakaran.. ITULAH DINAMAKAN CINTA!!

tapi....seperti yang kita lihat sekarang,susah mahu mencari cinta sejati..

bila kahwin cerai-berai sana-sini...
dimana isteri/suami main kayu tiga...tanpa berfikir dosa yang mereka lakukan..ish3..
DEFINISI CINTA sudah tidak bermakna lgi...

Bagaimana mahu membimbing anak-anak jika tanpa rasa cinta yang 


wujud dalam keluarga..

ini akan sekaligus meruntuhkan institusi keluarga 


dalam masyarakat...

OK.....OK.....

berbalik kepada apa yang saya perkatakan tadi...


MEMILIH PASANGAN bukan ah senang..


tapi pilih yang betul2 memberikan comitmen kepada kita...

HIHIHIHIHI... 



ni bukan mahu malu kan orang atau apa...just apa yang


terlintas difikiran saya sahaja..!!

kepada sesiapa yang terasa secara tidak sengaja,


jangan tersinggung/ambik hati ek!!!


^__^




Post a Comment

2 Comments

mamyharraz said…
anty rasa..anty dah jumpa cinta utk diri sendiri iaitu uncle & haikal :)) sgt cinta dgn 2 lelaki tersebut :)

and anty doakan dorren jumpa lelaki yg baik utk diri u ok..
Dorren said…
haha...okay aunty...thank you...saya pun berharap begitu juga...kih3