Why I choose Mary Kay Make Up?

Kenapa saya memilih Make up Mary Kay?

Pemilihan makeup penting untuk menjaga kulit kita...sama seperti skin care... Bukan main hentam sesuka hati kan mau apply tanpa mengetahui isi kandungan nya? Jom saya share tentang kebaikan make up Mary Kay ni.



❤️ 100% satisfaction guarantee 
Mary Kay ni ada 90 days back guarantee.... X suka, tidak sesuai, boleh kembalikan kepada company Mary Kay untuk refund dalam masa 90 hari... Bergantung kepada terma & syarat. 

❤️ Safety 
Mary Kay ada R&D sendiri tau.... Setiap produk dan bahan telah dikaji oleh company untuk memastikan produk kekal updated dan selamat digunakan oleh pengguna. Baru2 ini Mary Kay Malaysia baru memperkenalkan latest produk iaitu Timewise 3D Foundation serta Chromafusion Makeup. Produk ini bukan saja act sebagai makeup tetapi ada fungsi pemulihan kulit. Bercantik2 sambil memperkaiki kulit kita~

❤️ Responsible 
Mary Kay tidak melakukan animal testing. Company melakukan alternative lain untuk mengelakan method animal testing ni.

❤️ Charity 
Pada tahun 2019, Mary Kay Malaysia menyalurkan bantuan kepada National Autism Society of Malaysia - NASOM dan baru-baru ini company telah menjalankan program WE LOVE, WE CARE - COVID-19 RELIEF REFUND untuk menyalurkan bantuan kepada kementerian kesihatan.



Salah satu sebab saya memilih Mary Kay juga kerana sifat tolong-menolong sesama wanita.
Bila kita pergi shopping di kedai, siapa yang kita bantu? adakah kita membantu sales person yang tolong kita cari shades yang sesuai itu? Tidak, kita hanya membantu CEO itu sahaja. Tapi bila kita membeli Mary Kay, kita juga sedang membantu Independent Beauty Consultant. Sebab kita hanya akan boleh mendapatkan produk Mary Kay melalui Beauty Consultant berserta service cunsultation secara percume.

Mary Kay juga mempunyai kualiti yang sama seperti brand2 yang high end ni. Antara Top 5 brand yang terbaik dan terkenal di seluruh dunia... Jadi masih ragu2 dengan Mary Kay? Ingin membantu Beauty Consultant dan company yang sentiasa membantu para wanita yang yang memerlukan? Atau mahu membantu CEO di sesuatu syarikat sahaja? Pilihan di tangan kita bersama. ❤️


With Love,
Dorren
Mary Kay Beauty Consultant
www.wasap.my/60149503623 

FB: Dorren Dyana Tompul
Instagram: @dorrendyana 
FB Page: Dorren's Beauty Page

Post a Comment

0 Comments